ღ♥ღعاشقانه هاღ♥ღ

ღ♥ღعاشقانه هاღ♥ღ

یه جایی برای به یاد آوردن عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 25248
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

 

بهترين كدها در صبادانلود


سلام
سلام...میلاد امام رضا رو پیشاپیش تبریک میگم.....یه آهنگی هستش که من هروقت گوش میدم گریه م میگیره واسه شما هم گذاشتمش...امیدوارم خوشتون بیاد....متنش رو هم میذارم.....به پیشنهاد من قراره فردا اینو تو مدرسه اجرا کنیم...برامون دعا کنید خوب شه.....خب دیگه بریم سراغ اصل مطلب

.

.

.

.

.

http://s2.picofile.com/file/7135750963/emam_reza3.mp3.html



اینم متنش:

میخوام برم به شهری که کبوتراش

سایه سر میشن برای زائراش

آقا به هر مریض نا علاج میده

شفایی که نداره هیچ کسی دواش

یه شب اومد تو خواب ، خوابو شکستم

گریه کنون زانو زدم نشستم

آقا اومد گفت به چه  غم اسیری

گفتم آقا طبیب گفته میمیری

نگاهی کرد و گفت بگو فاطمه

قلب و دلم یه باره گیی شکستن

انگار که تموم آسمونها

زانو زدند به حرمتش نشستن

یه بانوی بلند قد خمیده

اومد که چهره اش شبیه ماه بود

سرم  پایین گرفتم از خجا لت

توشه من یه کوهی از گناه بود

گفتم که این دختر پیغمبره

که دشمنا پهلوی اون شکستن

وقتی اومد تموم آسمونها

زانو زدند به حرمتش نشستن

گفتم بی بی یه کوهی از گناهم

یه مجرم همیشه رو سیاهم

گفتم بی بی دارم میمیرم از شرم

اگه میشه دیگه نکن نگاهم

دیدم رو صورت شبیه ماهش

بارونیه مثل یه دریا خیسه

یه نامه ای نوشت دیدم تو نامه

شفاعت من داره مینویسه

ناله زدم گفتم چرا شفاعت

از دست ما یه کوله بار دردی

به من نگاهی کرد و گفت که یکبار

واسه حسین من تو گریه کردی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lovely تاريخ: جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام حالا که اومدی تو برو تو نظر سنجی شرکت کن اگه می خوای وقتی آپ شدم خبرت کنم تو اعضای خبرنامه مشخصاتتو بذار نظر هم برای مطالبم بذار خلاصه همینجوری نیا تو و برو واسه خودت اگه تو اینایی که گفتم شرکت نکنی دعا می کنم به عشقت نرسی.... ღ♥ღشوخی کردم من هیچ وقت همچین دعایی نمی کنمღ♥ღ ღ♥ღبه امید دیدن نظراتتღ♥ღ

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to hurts-love.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com